Det byggs...

Nu äre rullians på bygget där ute.. Det ser fiiint ut, cellplasten ligger snart, och då ska armeringen på..
När den här j*vla plattan väl e klar kan jag säga att det är en milstolpe...
Så mycket motgångar vi har fått hantera, innan grunden, så känns det sjuuuukt gött att den snart ligger...
En stor sten kommer falla från hjärtat och helt ärligt kan jag säga att det skall fifras med champagne..
Stort tack till brovaktaren Bo, som hjälper oss till tusen!

Uppdatering om min kära hund. Hon hade sistgång vi var till veterinären, halsfluss??!!!!!?! Jag visste inte ens att hundar kunde ha det, men jovisst.. Nu e hon botad och back to herself =)

Alice e nu på snudd på o krypa, och jag kan "stolt" säga att det är helt UTAN hjälp..
Innan man får barn så får man alltid höra om alla som kryp- / gåtränade med sitt barn, men att de senare "ångrar" sig och önskade att de hade väntat in det..
Just för att efter det så blire inte en lugn stund, och här har vi inte bråttom..

Snart äre midsommar 2011, tänk vad tiden går... Förra året var jag havanda, iår e ja på tok ur form för att bli på pickalurven,, Tiderna förändras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0