Here I am

Jag blev återigen lusten på en blogg, på att skriva av mig, när jag känner för det..
Mycket har ju hänt det senaste året..
1/7-10, köpte huset
3/1-11, föddes Alice

Helt klart är husköpet en stor del av min vuxna självkänsla.. Faan va ball..
Att vara "ungdom" med husdrömmar i sotenäs kommun är tufft, då huspriserna är hutlöst dyra...
Sinnessjukt vad dyrt det är med hus här, speciellt om man jämför med "hemma"
DÄR hade jag haft ett slott för den pengen jag betala här på kusten på 55kvm.
Knasigt !!
Men jag älskar huset, pyttelitet och gediget.
Vi har fina planer på utbygge och allt är i rullians.. Så större ´kommer det tids nog bli.
Vi bor på solliden och vi ser havet, det som folket betalar flera miljoner för, kanske har de bättre havslägen än oss, men vi ser havet!

Alice, våran Alice, kom på det nya året, 16 dagar efter BF..
Seeegt!
Hon hade ingen lust alls att fylla i december. =)
Hon är helt klart det bästa som har hänt oss, vilket mirakel..
Vilken grej...
Det finns risk för att denna bloggen kommer att handla mycket om min dotter, då jag vissa dagar känner för att skrika ut hur vacker hon faktiskt är, och det är kanske inte så passande att göra det ordagrant när handelsträdgården stundar utanför fönstret.

Hon är mitt liv och allt hon gör är fantastiskt.. (nästan allt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0